Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Subdivision Surfaces
Otočka, Dávid ; Španěl, Michal (oponent) ; Sumec, Stanislav (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce bolo vytvoriť knižnicu pre realizáciu techniky Subdivision Surfaces a demonštrovať jej funkčnosť. Knižnica ako aj demonštračný program je napísaná v jazyku C++, na vytvorenie okna programu som použil WinAPI a pre prácu s grafikou OpenGL. Implementované sú tri základné algoritmy a to síce algoritmus Butterfly, Loop a Catmull-Clark. Na demonštráciu slúži pár základných objektov implementovaných priamo do knižnice.
Approximation surfaces for 3D data
Valachová, Alžbeta ; Novák, Jiří (oponent) ; Procházková, Jana (vedoucí práce)
This bachelor thesis is dealing with approximation surfaces for 3D data using methods such as RANSAC, least square method and B-spline surface. Its goal is to study and program these methods. First, the methods are described and then the actual programs are analysed. In the end of the thesis, we compare all three methods using data from 3D scanning. Through this effort we can assess their positives and negatives.
Plochy s konstantní Gaussovou křivostí
Zemanová, Silvie ; Kureš, Miroslav (oponent) ; Doupovec, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem ploch s konstantní Gaussovou křivostí a jejím hlavním cílem je provést klasifikaci těchto ploch. První část je věnována klasifikaci rotačních ploch s konstantní Gaussovou křivostí. Následuje popis vybraných ploch s nulovou Gaussovou křivostí, na kterých je ukázáno, že u nich lze dospět ke stejnému tvaru první základní formy. Další část se věnuje klasifikaci všech ploch s nulovou Gaussovou křivostí. Práce je doplněna obrázky vybraných ploch pro lepší představu a snazší porozumění textu.
Interaktivní webové aplikace pro podporu výuky 3D počítačové grafiky
Morávek, Jan ; Mokrý, Ondřej (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá počítačovou 3D grafikou a implementací výukových aplikací v jazyce JavaScript. Mezi probírané oblasti práce patří transformace objektů, Beziérovy pláty a role kamery ve scéně. V práci je popsán teoretický základ těchto oblastí a následně se práce věnuje vytvořeným výukovým aplikacím. Práce obsahuje detailní popis fungování a implementace vytvořených aplikací. V závěru práce jsou zmíněna možná rozšíření těchto aplikací.
Geodetiky
Čambalová, Kateřina ; Tomáš, Jiří (oponent) ; Doupovec, Miroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je podat přehled poznatků o geodetikách. Nejstarší pohled na geodetiku je ten, že se jedná o nejkratší spojnici dvou bodů na ploše. V práci ukážeme, že se jedná o obsáhlejší pojem, a představíme si jeho vlastnosti a některá využití, dále také ukážeme na možnosti jejich výpočtu. V další části se zaměříme na Clairautovy plochy a na hledání geodetik na nich. Clairautovy plochy jsou definovány výjimečnou vlastností, která hledání geodetik značně zjednodušuje. Pro lepší představu uvedeme k některým příkladům Clairautových ploch i ilustrační obrázky.
Statistická analýza vlivu tělesné výšky hráčů ATP na úspěšnost jejich hry
Nechanický, Michal ; Kočíb, Tomáš (vedoucí práce) ; Carboch, Jan (oponent)
Název: Statistická analýza vlivu tělesné výšky hráčů ATP na úspěšnost jejich hry Cíl: Cílem mé bakalářské práce je zjistit, zdali tělesná výška hráče ovlivňuje jeho umístění v žebříčku ATP a zdali ovlivňuje účinnost jeho podání. Zároveň budu zkoumat případný vliv povrchů na hráčské statistiky podání a umístění v žebříčku ATP. Metody: Uvedené sledování bylo zjišťováno na vzorku TOP 200 hráčů žebříčku ATP. Matematicko-statistická analýza dat byla provedena sběrem údajů uváděných na oficiálních internetových stránkách ATP. Výsledky mého šetření byly porovnány s obdobnými charakteristikami vybrané odborné literatury. Výsledky: Matematicko-statistickou analýzou byla prokázána volná souvztažnost mezi tělesnou výškou hráče a jeho umístěním v žebříčku ATP. Dále byla prokázána silnější souvztažnost mezi statistikami podání a umístěním v žebříčku i mezi statistikami podání a výškou hráče. Tato souvztažnost se mění s druhem povrchu, kdy největší těsnost vůči umístění hráče v žebříčku ATP či jeho tělesné výšky vykazují statistiky podání hráče podávajícího na tvrdém povrchu. Klíčová slova: Tenis, tělesná výška, podání, povrchy, ATP
Plochy s konstantní Gaussovou křivostí
Zemanová, Silvie ; Kureš, Miroslav (oponent) ; Doupovec, Miroslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá popisem ploch s konstantní Gaussovou křivostí a jejím hlavním cílem je provést klasifikaci těchto ploch. První část je věnována klasifikaci rotačních ploch s konstantní Gaussovou křivostí. Následuje popis vybraných ploch s nulovou Gaussovou křivostí, na kterých je ukázáno, že u nich lze dospět ke stejnému tvaru první základní formy. Další část se věnuje klasifikaci všech ploch s nulovou Gaussovou křivostí. Práce je doplněna obrázky vybraných ploch pro lepší představu a snazší porozumění textu.
Approximation surfaces for 3D data
Valachová, Alžbeta ; Novák, Jiří (oponent) ; Procházková, Jana (vedoucí práce)
This bachelor thesis is dealing with approximation surfaces for 3D data using methods such as RANSAC, least square method and B-spline surface. Its goal is to study and program these methods. First, the methods are described and then the actual programs are analysed. In the end of the thesis, we compare all three methods using data from 3D scanning. Through this effort we can assess their positives and negatives.
Interaktivní webové aplikace pro podporu výuky 3D počítačové grafiky
Morávek, Jan ; Mokrý, Ondřej (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá počítačovou 3D grafikou a implementací výukových aplikací v jazyce JavaScript. Mezi probírané oblasti práce patří transformace objektů, Beziérovy pláty a role kamery ve scéně. V práci je popsán teoretický základ těchto oblastí a následně se práce věnuje vytvořeným výukovým aplikacím. Práce obsahuje detailní popis fungování a implementace vytvořených aplikací. V závěru práce jsou zmíněna možná rozšíření těchto aplikací.
Drawing graphs on surfaces of small genus
Tomášek, Jan ; Dvořák, Zdeněk (vedoucí práce) ; Šámal, Robert (oponent)
Přesto, že existuje mnoho algoritmů pro kreslení grafů na obecné plochy, existuje překvapivě malo funkčních implementací těchto algoritmů. Práce přináší přívětivé grafické rozhraní pro kreslení grafů na toru, které umožní přehledně kontrolovat výstup a posuzovat jeho kvalitu. Program podporuje zobrazení v mnohoúhelníkové reprezentaci a v třídimenzionálním prostoru. Práce se dále zabývá existujícími algoritmy pro nalezení pěkného nakreslení grafů na tyto plochy a diskutuje jejich použitelnost v praxi. Jeden algoritmus je vybrán a implementován včetně rozboru implementace a použitých datových struktur. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.